Het bestelproces van A tot Z

 

  1. Hoe kan ik een bestelling plaatsen op annetflowers.nl? Het bestelproces: van bloemenwinkel tot aan de deur:
    1. U kiest een bloemengroet met eventueel een cadeauartikel (vermelde prijzen zijn inclusief btw en exclusief bezorg- en handlingskosten van € 6,95).
    2. U vult uw eigen gegevens en die van de ontvanger in.
    3. U noteert tekst voor op het kaartje.
    4. U betaalt op de wijze die uw voorkeur heeft.
    5. U ontvangt een bevestiging van uw bestelling op het door u opgegeven e-mailadres.
    6. Na goedkeuring van de betaling wordt uw bestelling naar de winkel gestuurd, waarna uw bloemengroet wordt thuisbezorgd.
  2. Hoeveel bezorg- en handlingskosten betaal ik? De bezorg- en handlingskosten (verzendkosten) zijn per regio afhankelijk Voor meer informatie over onze bezorgtarieven klikt u hier.
  3. De kosten bestaan uit: persoonlijke bezorging, en kosten voor het betalingsverkeer. De totaalprijs bestaat dus uit kosten voor het boeket en de bezorg- en handlingskosten.
  4. Ontvang ik een bevestiging van mijn bestelling en/of nadat het boeket is bezorgd? Ja. Zodra de betaling akkoord is krijgt u een bevestiging op uw scherm dat de bestelling geplaatst is. Uw bestelling is definitief bevestigd na ontvangst van de uitgebreidere e-mailbevestiging (verstuurd naar het adres dat u opgaf). Deze bevestiging bevat tevens het ordernummer van uw bestelling. Mocht u vragen hebben over uw bestelling, dan is het voor ons eenvoudiger om deze vragen te beantwoorden wanneer u het ordernummer bij de hand heeft.

    Hebt u niets gehoord van degene bij wie u een boeket liet bezorgen? Neem contact op met de winkel 0183-629795. Onze medewerkers vragen voor u na bij de bezorger of het boeket is afgeleverd. (geen extra kosten, maandag tot en met vrijdag 8.30 tot 18.00 uur, zaterdag 8.30 tot 17.00 uur).
  5. Wat gebeurt er met het boeket als de ontvanger niet aanwezig is? Als blijkt dat de ontvanger niet aanwezig is, bezorgen wij het boeket bij de buren / geeft het boeket af aan de receptie óf laat een kaartje achter dat hij / zij langs is geweest met daarop het verzoek aan de ontvanger om contact op te nemen.
  6. Kan ik mijn bestelling wijzigen? Na het sluiten van de overeenkomst kunt u uitsluitend nog wijzigingen doorgeven die geen invloed hebben op het totaal te betalen of reeds betaalde bedrag en op voorwaarde dat uw bestelling nog niet verwerkt is. Indien een wijziging niet meer verwerkt kan worden krijgt u daar (tijdens kantooruren, maandag tot en met vrijdag 8.30 tot 17.00 uur, zaterdag 8.30 tot 12.30 uur) zo snel mogelijk bericht over. Wijzigingen kunnen per e-mail, info@eenboeketvanannet.nl of telefonisch worden doorgegeven, 0183-629795 WhatsApp is ook een mogelijkheid. +31183629795
  7. Kan ik mijn bestelling annuleren? Na het sluiten van de overeenkomst is annuleren alleen nog mogelijk bij bestellingen met een afleveradres binnen Nederland en tenminste 24 uur voor de afleverdatum. Een annulering kan uitsluitend telefonisch, 0183-629795, worden doorgegeven tijdens kantooruren (maandag tot en met vrijdag 8.30 tot 18.00 uur, zaterdag 8.30 tot 17.00 uur). Annuleringskosten bedragen 10% van de hoofdsom met een minimum van € 6,95

    Aangezien het hoofdproduct van Annet Flowers, bloemen en planten, snel kunnen bederven, is het herroepingsrecht uitgesloten. Lees meer over herroepingsrecht in de Aanvullende voorwaarden.
  8. Kan ik een product retourneren (herroepingsrecht)? Voor het hoofdproduct, bloemen en planten, is retourneren niet mogelijk (conform artikel 8.2.d. van de Algemene Voorwaarden Thuiswinkel.), omdat deze aan bederf onderhevig zijn. Voor aanvullende producten die niet aan bederf onderhevig zijn, geldt dat u deze alleen kunt retourneren als u zowel besteller als ontvanger van het aanvullende artikel bent (afleveradres = uw eigen adres). Retourneren dient te geschieden conform artikel 6 en 7 van de Algemene Voorwaarden Thuiswinkel. Indien de consument een bedrag betaald heeft, zal de ondernemer dit bedrag zo spoedig mogelijk, doch uiterlijk binnen 30 dagen na de terugzending of herroeping, terugbetalen. Aanvullende instructies voor retourneren: een aanvullend product moet indien redelijkerwijs mogelijk ongebruikt en onbeschadigd zijn. Verstuur het alstublieft in beschermende verpakking. Vermeld indien mogelijk het ordernummer. Dit bespoedigt afhandeling van de retournering. Het ordernummer staat in de e-mailbevestiging van de bestelling.
  9. Hoe kan ik betalen en is dit veilig? U kunt betalen met iDEAL en creditcard. Dit gebeurt binnen de veilige betaalomgeving van Ogone. Ook kunnen wij u een tikkie sturen.

10. Wat zijn de openingstijden? Op fannetflowers.nl kunt u 24 uur per dag bloemen bestellen. De winkel is bereikbaar op werkdagen van 8.30 uur tot 18.00 uur en op zaterdag tot 17.00 uur.

11. Is het mogelijk anoniem een bloemengroet te versturen? Ja, als u alleen een bericht en niet uw naam op het tekstkaartje typt, blijft u anoniem. Persoonlijke gegevens van de besteller worden namelijk nooit aan de ontvanger van de bloemengroeten doorgegeven in verband met de Wet bescherming persoonsgegevens (Wbp, ook wel: Privacywet).

12. Welke garanties geeft Annet Flowers op bloemen en boeketten? Wij geven 7 (zeven) dagen vers- c.q. vaasgarantie. Het is altijd van belang dat u de bloemen goed verzorgt. Elke aanspraak op garantie komt te vervallen indien het geleverde voor andere doelen is gebruikt of op andere wijze is behandeld dan normaliter gebruikelijk is. De garantie geldt onverminderd de wettelijke rechten van de consument. Bloemen zijn een natuurproduct, de geleverde boeketten kunnen afwijken van getoonde voorbeelden.
Bent u onverhoopt niet tevreden over de kwaliteit van uw bloemengroet, neem dan zo spoedig mogelijk contact met de winkel.

Heeft u een andere vraag of opmerking? Bel met een van onze medewerkers 0183-629795 (geen extra kosten, bereikbaar van maandag tot en met vrijdag van 8.30 tot 18.00 uur en op zaterdag van 8.30 tot 17.00 uur) of mail naar info@eenboeketvanannet.nl